23 Aralık 2013 Pazartesi

İzledim *1 - The Lovely Bones (Cennetimden Bakarken)

Dün eşimin "Hadi bir film izleyelim ama sen seç." demesiyle arayışa girip bulduğum ve keyifle izlediğimiz, içinde biraz dramatik biraz da fantastik öğeler barındıran bir film.


Film Alice Sebold'un 2002 tarihli aynı isimli kitabından uyarlanmış. Filmde 14 yaşında cinayete kurban giden Susie Salmon cennetteki yerinden ailesini ve katilini izliyor. Susie yaşayanların dünyasına ait anılarını unutamıyor ve gitgide iki dünya arasında kalmaya başlıyor.




Filmi beğendim, gizem, dram, ara ara da gerilim vardı. Özellikle cennet sahnelerindeki fantastik ögeler güzeldi. Bazı sahneler daha kısa tutulabilirdi ama yine de çok fazla sıkmadı. Filmi izlerken zaman zaman ölümün soğukluğunu hissettim.

Kısaca izlemenizi tavsiye ederim.


2 yorum:

  1. daha önce izlediğim filmler arasında çok etkileyiciydi, özellikle This Mortal Coil - Song To The Sire sountrağı filme çok yakışmıştı defalarca dinlemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisinden 2 gün kurtulamadım desem... Tekrar inceleyeceğim o soundtrack'i :)

      Sil