27 Ocak 2014 Pazartesi

Okudum #2 Venüs Ateşli Mars Buz Gibi

Merhabalar herkese...

Günün ilk yazısı ile sizinleyim. İlk yazısı diyorum çünkü bir kaç yazı daha eklemek istiyorum bloguma bugün.

Bu yazımızın konusu bir süre önce zevkle okuyup bitirmiş olduğum bir kitap.


Kadın erkek ilişkilerine bu kez hormonlar açısından bakan bir John Gray kitabı. Ben daha önce aynı yazara ait "Erkekler Mars'tan Kadınlar Venüs'ten" isimli kitabını bayıla bayıla okuduğum için bunu da görür görmez almıştım.


Yazarın bize kitapla ilgili verdiği bilgi şu:

Bu kitapta ise sizlere kendiniz ve eşiniz için kendini iyi hissetme hormonlarının kesintisiz kaynağına ulaşmak için gerekli olan bilgileri ve basit ipuçlarını vereceğim. Stres hormonlarının sağlığımızı nasıl etkilediğini ve özellikle birbirimizle geçinmemizi nasıl karmaşıklaştırdığını öğreteceğim. Yolculuk sırasında iyi beslenmenin, dengeli kan şekerinin, iyi uykunun ve bazı yeni besin takviyelerini kullanmanın stresli bir günde tükettiğiniz hormonların yeniden üretilmesine nasıl yardımcı olduğu konusunu konuşacağız. Bu bilgileri şimdiye dek ilişkinizde anlamsız gibi gelen durumlara uygulayınca nasıl anlam kazandığını göreceksiniz. Ve günümüz dünyasında yaşam gitgide zorlaşırken, ilişkilerinizi geliştirmek için basit ve kolay uygulanabilir yolları size tanıtabildiğim için mutluyum. 

Bu kitap da yine okuduğum diğer kitapta olduğu gibi ilişkilerdeki iki cinsin farklı bakış açılarını, beklentilerini çok güzel bir şekilde ortaya koymuş.

Kitabı okurken kendinizden bir çok şey görüyor, bir Venüslü ya da Marslı olarak sizi çok çok iyi anladığını hissedebiliyorsunuz. 

Evli ya da evlenmek üzere olanların, ilişkisinde sıkıntı çeken ya da çekmeyen herkesin okuması gereken bir kitap, hatta tekrar tekrar açılıp bakılması gereken bir başucu kitabı.

Çünkü bazen iyi şeyler yapıyorum derken aslında ilişkinize ne kadar zarar verdiğinizi gösterebiliyor.

İnce bir kitap okumasına rağmen, irdeleyerek okursanız, biraz uzun sürebiliyor okuması.

Kitap ilginizi çektiyse eğer bundan önce Erkekler Mars'tan Kadınlar Venüs'ten isimli kitabı okumanızı öneririm.

Herkese iyi okumalar....

Sevgiyle kalın :)






2 yorum:

  1. Hmm en kısa sürede buna ve ilk kitaba bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakmalısın :) Ben çok şey öğrendim bu kitaplardan, ilişkileri daha iyiye götürmek adına.

      Sil