15 Temmuz 2014 Salı

D&R Online Alışverişim #2


Herkese merhaba...

Geçtiğimiz günlerde şu yazımda size D&R'ın sitesinden yapmış olduğum alışverişimi anlatmıştım. O yazıda bahsetmiş olduğum 5 tl kitap kampanyası devam ediyor. Hatta daha fazla kitap ve çeşitli yayınevleriyle...
Böyle olur da ben alışveriş yapmaz mıyım, dayanamadım ve bu kez 10 kitap birden aldım.


Siparişim toplamda 50 tl tuttu ve kargo ücretsizdi.


Kütüphanemin yeni üyeleri karşınızda. Şöyle bir baktım da neredeyse hepsi polisiye. N'apayım, seviyorum ben bu türü...

Üstte yer alan 4 kitap özel baskı. Normal boyuttan az biraz küçük ama bir cep boy gibi küçücük de değil. Bence ideal.

Panik ve Güven Bana Jeff Abbott kitapları. Kendisi polisiye türünde oldukça sevilen bir yazar. Ben de okuyup bir fikir edinmek istedim.
İki kitabın da liste fiyatı 9,90.

Oyunbozan, Kayıp ve Kapan yine polisiye türünde sevilen bir yazar olan Harlan Coben'in eserleri. Kitap ve yazar hakkında epey övgü dolu sözler okudum. Okumak gerek...
Üç kitabın da liste fiyatı 9,90.

Sek Votka, komedi-gerilim tarzında bir romanmış. Duyduğumda çok ilginç geldi, okumak istedim.
Liste fiyatı 19 tl.

En Karanlık Kuş isimli kitap, kapağında bulunan gotik ögelerle dikkatimi çok çekti. Kitap hakkındaki yorumlar güzel olunca da aldım.
Liste fiyatı 27 tl.

Sesler yine bir polisiye. Oldukça sürükleyici olduğu söyleniyor.
Liste fiyatı 19 tl.

Silinmeyen, Karin Slaughter'a ait. Yapılan yorumlarda yazarın Tess Geritsen'den aşağı kalır yanının olmadığı söyleniyor.
Liste fiyatı 21 tl.

Kıyametle Savaşanlar, polisiye olmayan tek kitap. Deniz Erbulak isimli bir Türk yazara ait. Epey ilgi görmüş.
Liste fiyatı 27 tl.

D&R siparişleri ulaştırmada da oldukça hızlıydı. Cuma günü verdiğim sipariş cumartesi günü kargoya verilmişti. Bu hızlarından dolayı teşekkür ediyorum.

Sizler de buraya tıklayarak bu güzel kampanyaya göz atmayı unutmayın.

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder