12 Ağustos 2014 Salı

D&R Online Alışverişim #3


Herkese merhaba...
Günün 2. yazısıyla sizlerleyim.

D&R'da kampanyaların biri bitip diğeri başlıyor. Böyle olunca da alışveriş yapmak daha cazip hale geliyor.

Sitede hala devam etmekte olan 9,90 kampanyasından beğendiğim ve merak ettiğim kitapları aldım ve sizlerle de paylaşmak istedim.


Kargolar bu şekilde ulaştı elime. Kitaplar zarar görmemişti.


79,20 tl tutan bu alışverişimde 8 adet kitap aldım.


İşte kitapların bir kısmı.

Nora Roberts'ın bu Eve Dallas serisi hakkında güzel yorumlar duydum ve okumak istedim. Polisiye türü kitaplar.

Sığınak bir psikolojik gerilim kitabı. Bu tür filmleri de çok sevdiğim için hemen attm sepete.

Sona Kalan isimli kitap ise kitaplığımdaki ilk Tess Gerritsen romanı olacak. Bu kitabı sevenler de var sevmeyenler de. Bakalım benim fikrim ne olacak.


Julia Quinn'in bu serisini okumak istiyorum. Ancak serinin ilk kitabı değil de bu kitap yani sekizinci kitabı indirimdeydi. Alıp okumak, beğenirsem seriyi tamamlamak istedim.

Üç Oda Bir Yalnızlık, benim hem ismiyle hem de kapağıyla çeken bir kitap oldu. Oldukça meraktayım.

Stephen King kitaplarının birkaçını okumuş olmama rağmen bir tane bile yok kitaplığımda. Bunları aldım; konuları ilgi çekici. Zamanla tüm kitaplarına sahip olmak istiyorum King'in.

Yine hızlı bir şekilde ulaştı kargolarım. Bundan dolayı D&R'a teşekkürler.

İçlerinde sizin okuduğunuz kitaplar var mı ve yorumlarınız neler?

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder