12 Ağustos 2014 Salı

Okudum #6 Ben Kapıcı Süleyman


Merhabalar...

Yaz Okuma Şenliği'nin biyografi/otobiyografi kategorisi için okumuş olduğum bir kitapla sizlerleyim.

Antalya'da bir apartmanda kapıcılık yapan "engelli" Süleyman Yürük kendi yaşam hikayesini anlatıyor bize bu kitapta. Tüm engellere rağmen
yaşama nasıl tutunduğunu, içine girdiği çıkmazları, "dürüst" bir yaşam sürmek adına gösterdiği çabaları kaleme alıyor. Konya, İzmir, Antalya gibi başka başka şehirlerde geçiyor olaylar.

Başlarda sevdim kitabı. Acaba Süleyman büyüdüğünde neler olacak diye merak ettim durdum. Ancak hevesimi kıran bir nokta oldu ki bu da yazarın kitabın ikinci yarısında kendini sürekli tekrar etmesiydi. Başlardaki güzel anlatım birden sekteye uğradı ve "Hadi, artık bitsin ama..." diyerek okudum kalanını.

Yine de bize azmin, hayata tutunma isteğinin, çabanın ve cesaretin bir örneği olması açısından okunabilir.
Okumasanız da bir şey kaybeder misiniz?.. Sanmıyorum.

Keyifli okumalar.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder